Latest

6/recent/ticker-posts

renew your excise license online in Nepal- English and Nepali

Thus, renew your excise license online. Taxpayers registered for excise duty can renew their licenses online.

The Inland Revenue Department has given the facility to the taxpayers registered for excise duty to renew their license online.

renew your excise license online in Nepal

The Inland Revenue Department has given the facility to the taxpayers registered for excise duty to renew their license online.


According to the department, taxpayers can renew their excise duty electronically through online services. Accordingly, the taxpayer can renew the license through the self-renew permit system within the excise menu of the taxpayer portal.


After mentioning the permanent account number and license number in the system, a voucher with the title of renewal fee and revenue to be filed is prepared. The amount as per the voucher can also be paid to the department electronically.


The license will be renewed after going to the bank on the same day with the transaction code number in the voucher prepared by the department's system and filing the fee.


Here's how to renew a license:


1. log in to the Inland Revenue Department website https://ird.gov.np/


2. log in to the taxpayer portal.


3. Click on Self Renew Permit https://taxpayerportal.ird.gov.np/taxpayer/app.html in the Excise menu.


4. Click on Epermit Renew and enter the taxpayer's PAN and Permit Number.


5. Then register, then show the tax to be paid.


6. Now select the bank and submit. This creates a voucher. The taxpayer will be able to file the fee through Connect IPS. Is


7. After submitting the fee in this way, log in to the Tashpayer portal again.


8. Then log in to General.


9. Click on Print Excise Permit.


10. Enter PAN and permit number.


11. Click on the print icon of the excise certificate to print.


According to the department, the taxpayers themselves have to apply to the office and fill up the license renewal form accordingly.


In that process, there are more errors in permanent account number, revenue title number, office code, and amount. The department expects that the hassle of revising many vouchers on a daily basis will now be reduced through the use of online media.


In order to renew the excise license through an online service, the taxpayer has to prepare a voucher from the system of the department and go to the bank on the same day to file the cash or file the fee electronically. 

In Nepali:

यसरी अनलाइनबाटै आफैंले अन्तःशुल्क इजाजत पत्र नवीकरण गर्नुस्


अन्तःशुल्कमा दर्ता भएका करदाताहरुले आफ्नो इजाजत पत्र अनलाइनबाटै नवीकरण गर्न सक्ने भएका छन् ।


आन्तरिक राजस्व विभागले अन्तःशुल्कमा दर्ता भएका करदाताहरुलाई अनलाइनबाटै आफैंले इजाजत पत्र नवीकरण गर्न सक्ने सुबिधा दिएको छ ।


विभागकाअनुसार अनलाइन सेवामार्फत करदाता आफैंले विद्युतीय माध्यमबाट अन्तःशुल्क इजाजत नवीकरण गर्न सक्दछन् । जसअनुसार ट्याक्सपेयर पोर्टलको एक्साइज मेनु भित्र सेल्फ रिन्यु परमिट प्रणालीमार्फत करदाताले इजजात पत्र नवीकरण गर्न सक्दछन् ।


सो प्रणालीमा गई स्थायी लेखा नम्बर, इजाजत नम्बर उल्लेख गरेपछि विभागबाट लाग्ने नविकरण दस्तुर, दाखिला गर्नुपर्ने राजस्व शीर्षकसहितको भौचर तयार हुन्छ । सो भौचरअनुसारको रकम समेत विद्युतीय माध्यमबाटै विभागमा भुक्तानी गर्न सकिन्छ।


विभागको प्रणालीबाट तयार भएको भौचरमा रहेको कारोबार संकेत नम्बर लिई सोही दिन बैंकमा गई दस्तुर दाखिला गरेपछि इजाजत पत्र नवीकरण हुने भएको छ।


इजाजत पत्र नवीकरण गर्ने तरीका यस्तो छः


१. आन्तरिक राजस्व विभागको वेबसाइट https://ird.gov.np/ लगइन गर्ने ।


२. ट्याक्सपेयर पोर्टल लगइन गर्ने ।


३. एक्साइज मेनु भित्र रहेको सेल्फ रिन्यु परमिट https://taxpayerportal.ird.gov.np/taxpayer/app.html मा क्लिक गर्ने ।


४. ईपरमिट रिन्यूमा क्लिक गर्ने र करदाताको प्यान र परमिट नम्बर प्रविष्टि गर्ने ।


५. त्यसपछि रजिष्टर गर्ने, यसपछि तिर्नुपर्ने कर देखाउँछ ।


६. अब बैंक छनोट गर्ने र सवमिट गर्ने । यसले दाखिला भौचर तयार गर्छ । करदाताले कनेक्ट आईपीएसमार्फत उक्त दस्तुर दाखिला गर्न सक्नेछन् ।यदि बैंकमा गई नगद दाखिला गर्ने हो भने सो भौचरको कारोबार संकेत नम्बर टिपेर बैंकमा जाने र सो कारोबार संकेत बैंकमा पेश गरि सो बमोजिम दस्तुर तिर्ने, करदाताको ‘केवाईसी अपडेट’ भएको छ भने एसएमएसबाट जानकारी पठाउने व्यवस्था रहेको छ ।


७. यसरी दस्तुर दाखिला गरेपछि पुनः ट्यासपेयर पोर्टलमा लगइन गर्ने ।


८. त्यसपछि जनरलमा लगइन गर्ने ।


९. प्रिन्ट एक्साइज परमिटमा क्लिक गर्ने ।


१०. प्यान र परमिट नम्बर परविष्ट गर्ने ।


११. एक्साइज सर्टिफिकेटको प्रिन्ट आइकनमा क्लिक गरि प्रिन्ट गर्ने ।


विभागका अनुसार करदाता आफैंले कार्यालयमा निवेदन दिन पुग्ने र त्यस अनुसार इजाजत नवीकरणको फारम भर्ने पद्दतिले गर्दा कतिपय अवस्था त्रुटी हुने गरेको भन्दै अनलाइन नविकरणमा जोड दिईएको हो ।


त्यसक्रममा स्थायी लेखा नम्बर, राजस्व शीर्षक नम्बर, कार्यालय कोड र रकमलगायतमा बढी त्रुटी हुने गरेको छ । जसले दैनिक धेरै भौचर संशोधन गर्नुपर्ने झण्झट समेत अब अनलाइन माध्यमको प्रयोगले कम हुने अपेक्षा विभागको छ ।


अनलाइन सेवा मार्फत अन्तशुल्क इजाजतपत्र नविकरण गर्न करदातालाई विभागको प्रणालीबाट भौचर तयार गरेर सोही दिन बैंकमा गई नगद दाखिला गर्ने वा विद्युतीय माध्यमबाट दस्तुर दाखिला गर्ने भन्ने विषयमा करदाता तर अन्य सरोकारवाला व्यक्ति र निकायहरुलाई  जानकारीमूलक अनुरोध समेत गराउने भएको छ ।

Post a Comment

0 Comments